Wednesday, February 11, 2009

WHOA

Yesterday L tooted 3 times in a row, looked in his diaper and said "Whoa".

Hmmm I wonder were he learned that???

5 comments:

Connor's Mom said...

Probably the same place that Connor learned blowing raspberries is hilarious.

Gotta love those daddies.

~Jess

Lucas'Mommy said...

That's hilarious!!!

tammy said...

Hi Tanna,
This post is hilarious! I'm so glad you stopped by my blog and left a comment! I love "meeting" new mommies! I can't imagine triplets! I was looking through some of your posts and can't believe how Colton was so awake and up after surgery! That's wonderful! Aiden slept all day yesterday and is still sleeping now! But he also had both ears done. I look forward to sitting one afternoon and reading about your little ones as well as keeping up with them. They are all too dang cute!

Jennifer said...

TOo funny! I always crack up when they tell me they are tooting!

Kristi said...

That is sooo funny!!!!!!! OMG I laughed out loud!

P.S. go check out adiosfatty, I started that thing you asked me to! You need to join!!